Die Gründe für das Überfahren des Mittelstreifens auf Bundesautobahnen.

Author(s)
Schneider, W.
Year
Abstract

Probleemstelling : Oorzaken van middenbermdoorkruisingen. Uitgangspunt : Middenberm ongevallen statistieken. Methode : Moet significent zijn, mag niet op toeval berusten-Nul hypothese theorie controle door Chi-kwadraat test. Uitkomsten : Verkregen uit onderzoek van voorhanden zijnde gegevens. Naar: dag, tijd, soort voertuig, aantal pers. etc. afzonderlijke ongevalstypen: Middenbermongevallen is relatie tot een aantal factoren, zoals te snel rijden, te kleine afstand, verblinding, ontoerijkende reaktie tijd, bij keren bij invoegen etc.

Request publication

10 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Publication

Library number
37
Source

Forschungsgemeinschaft "Der Mensch im Verkehr" Köln- Udo Undeutsch 1964.

Our collection

This publication is one of our other publications, and part of our extensive collection of road safety literature, that also includes the SWOV publications.