"Hallo jongen, met je moeder" : campagne ‘Afleiding in het Verkeer & Rij Voorbereid (L41), eindrapportage campagne-effectonderzoek. Ten behoeve van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat.

Author(s)
Ministerie van Algemene Zaken, Dienst Publiek en Communicatie GfK Daphne & Intomart
Year
Abstract

Dit is de eindrapportage van het campagne-effectonderzoek naar de campagne ‘Afleiding in het Verkeer & Rij Voorbereid’. De opdrachtgever van het onderzoek is het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Het onderzoek is uitgevoerd door de Dienst Publiek en Communicatie in samenwerking met GfK Daphne en Intomart. (Author/publisher).

Request publication

12 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Publication

Library number
20122376 ST [electronic version only]
Source

's-Gravenhage, Ministerie van Algemene Zaken, Rijksvoorlichtingsdienst, 2010, 57 p.

Our collection

This publication is one of our other publications, and part of our extensive collection of road safety literature, that also includes the SWOV publications.