Hoe succesvolle campagnes ontwerpen en evalueren? : Europees onderzoek Campaigns and Awareness-raising Strategies in Traffic safety CAST geeft duidelijke richtlijnen.

Author(s)
Boulanger, A.
Year
Abstract

Ondanks de vaak grote investeringen in verkeersveiligheidcampagnes over heel Europa, blijven de campagnemakers met cruciale vragen zitten zoals: hoe ontwerp je effectieve campagnes en hoe meet je het effect? Campagnemakers weten doorgaans niet of die investeringen succesvol waren. Het grootschalig Europees onderzoeksproject Campaigns and Awareness-raising Strategies in Traffic safety CAST reageert hierop door duidelijke richtlijnen op te stellen en zo de huidige tekortkomingen inzake verkeersveiligheidcampagnes aan te pakken. Het Belgisch Instituut voor de Verkeerveiligheid (BIVV) coördineert het onderzoek. (Author/publisher)

Request publication

8 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Publication

Library number
20090716 ST [electronic version only]
Source

Verkeersspecialist, Vol. 17 (2009), No. 156 (april), p. 28-30

Our collection

This publication is one of our other publications, and part of our extensive collection of road safety literature, that also includes the SWOV publications.