Strategie nulbranding. In opdracht van Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Limburg (ROVL).

Author(s)
Vermeulen/Brand Design
Year
Abstract

ROVL streeft naar een verkeerssysteem waarin geen verkeersslachtoffers meer vallen. De ambitie van het ROVL is dan ook: ‘nul verkeersslachtoffers per jaar’. Zij wil deze ambitie, genaamd “De Nuloptie”, bereiken door permanente verkeerseducatie, een begrijpelijke infrastructuur, handhaving, en technologische vernieuwingen. Dit alles in nauwe samenwerking met allerlei partijen. Daarnaast wil het ROVL haar ambitie breed uitdragen, door een bewustwording-campagne te starten. (Author/publisher)

Request publication

10 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Publication

Library number
20131509 ST [electronic version only]
Source

Heerlen, Vermeulen/Brand Design, 2010, 22 p.

Our collection

This publication is one of our other publications, and part of our extensive collection of road safety literature, that also includes the SWOV publications.