Toegang tot een leefbare stad met stedelijke distributie en milieuzones.

Author(s)
Haan, J. de
Year
Abstract

Veel steden streven met selectieve toegang en venstertijden naar een autoluwe binnenstad. Inmiddels zijn de eerste milieuzones van kracht. Hiermee verbetert de leefbaarheid en wordt de toegang tot de stad beperkt tot schone voertuigen. In Utrecht verliep de introductie gesmeerd. In de Brabantse steden Tilburg, Breda en Eindhoven ging het minder vlekkeloos: vervoerders waren ontevreden. Wat maakt het verschil? Daarover gaat dit bericht. (Author/publisher)

Publication

Library number
20071951 ST [electronic version only]
Source

Rotterdam, Kennisplatform Verkeer en Vervoer (KpVV), 2007, 2 p.; KpVV Bericht, informatiebulletin over actuele verkeers- en vervoerontwikkelingen ; Nummer 47

Our collection

This publication is one of our other publications, and part of our extensive collection of road safety literature, that also includes the SWOV publications.