In het voorliggende rapport zijn de resultaten van de methodiek Veilige Snelheden en Geloofwaardige Snelheidslimieten gepresenteerd. Het gaat hierbij om de probleemanalyse gericht op een veilige inrichting, de geloofwaardigheid en de gereden snelheden. Hierbij is aangesloten op de opzet en uitwerking zoals opgenomen in het SWOV-rapport ‘Een helpende hand bij snelhedenbeleid gericht op veiligheid en geloofwaardigheid’. De resultaten zijn zowel voor het gehele onderzoeksgebied als een voorbeeldtraject in beeld gebracht. Voor het traject is ingezoomd op de afzonderlijke resultaten met een doorkijk naar één of meerdere oplossingsrichtingen. Allereerst is in hoofdstuk 1 de toets op de veilige inrichting in beeld gebracht. De beoordeling van de geloofwaardigheid staat in hoofdstuk 2 gepresenteerd. Vervolgens is de toets op de gereden snelheden uitgevoerd (hoofdstuk 4). Tenslotte is in hoofdstuk 5 ingezoomd op een traject in het onderzoeksgebied. Voor verschillende deeltrajecten zijn de resultaten van de probleemanalyse gepresenteerd met een doorkijk naar oplossingsrichtingen. (Author/publisher)
Abstract