Wat werkt : 30, 50 of dynamisch ? Amstelveen, Purmerend en Volendam : drie scholen, drie snelheden, één vergelijking.

Author(s)
Siemensma, P. Hegeman, G. & Bakker, M.
Year
Abstract

De vraag of je beter een dynamische, of beter een statische snelheidslimiet bij scholen moet invoeren, is niet eenvoudig met ja of nee te beantwoorden. Een eerste vergelijking van statische en dynamische snelheidslimieten bij drie vergelijkbare schoolomgevingen levert een indicatie op van effecten en voor- en nadelen van dynamische snelheidslimieten bij scholen en van de effecten van andere, inrichtingseffecten op de snelheid. (Author/publisher)

Request publication

7 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.

Publication

Library number
20130041 ST [electronic version only]
Source

Verkeerskunde, Vol. 63 (2012), No. 7, p. 40-41

Our collection

This publication is one of our other publications, and part of our extensive collection of road safety literature, that also includes the SWOV publications.