ADVERTISING WEAROUT IN THE TRANSPORT ACCIDENT COMMISSION ROAD SAFETY CAMPAIGNS.

Auteur(s)
FRY, T.R.L.
Jaar
Samenvatting

This paper uses a varying coefficient regression model to investigate whether there is any significant advertising wearout in the Transport Accident Commission (TAC) road safety campaigns on Victorian television. The results suggest that there is some evidence that the effectiveness of the campaigns may be declining with increased exposure. (A)

Publicatie aanvragen

10 + 10 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
I 876110 IRRD 9602 /83
Uitgave

ACCIDENT ANALYSIS AND PREVENTION. 1996 /01. 28(1) PP123-9 (17 REFS.) ELSEVIER SCIENCE LTD, THE BOULEVARD, LANGFORD LANE, KIDLINGTON, OXFORD, OX5 1GB, UNITED KINGDOM 1996

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.