Alcohol : opnieuw bekeken : een herhalingsonderzoek naar de rol van alcohol in de samenleving : Alcohol Voorlichtings Plan.

Auteur(s)
-
Jaar
Samenvatting

In 1986 the great scale Alcohol Publicity Campaign was started with the aim to make the frequent drinkers acquainted with the risks and harmful effects of the of alcohol and to point out the importance of moderation. In the framework of the Alcohol Publicity Campaign special publicity will be given in 1990 and 1991 to the youth and to an education program. Therefor the Alcohol Publicity Campaign of 1986 is reconsidered here.

Publicatie aanvragen

10 + 2 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 31335 /83.4 /
Uitgave

Rijswijk, Ministerie van Welzijn, Volksgezondheid en Cultuur WVC, 1989, 102 p.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.