Beide benaderingen verzoenen en maximaal scoren

reactie op de stelling `Duurzaam veilige bypasses (OWN+) zijn geen alternatief meer voor het snelwegverkeer', naar aanleiding van het artikel `Revolutionair ontvlechtingsplan ondergaat second opinion', Verkeerskunde, Vol. 55 (2004), No. 7.
Auteur(s)
Immers, B.
Jaar
Samenvatting

Tijd-wegdiagrammen bieden meer informatie dan grafisch weergegeven lusdata; zij geven meer inzicht in oorzaak en gevolg van verkeersproblemen. Ook zijn ze succesvol toegepast bij de uitwerking van een voorspellend verkeersmodel. Een instrument dat ‘meer in huis’ heeft, dan op het eerste gezicht wordt gedacht. (Author/Publisher)

Publicatie aanvragen

5 + 5 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20041639 ST T [electronic version only]
Uitgave

Verkeerskunde, Vol. 55 (2004), No. 7, p. 54-55

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.