Bij de eerste verjaardag van "Weet je wetje, laat je rijden" : verslag over de bestudering van een aantal relevante gegevens om een indruk te verkrijgen van de "1 november-wet" aangeboden aan V.V.N.

Auteur(s)
-
Jaar
Samenvatting

A study is made to the effect of the publicity campaign of Veilig Verkeer Nederland, the announcement and introduction of the "1 november-wet" and the control on the performance of this law. The following recommendations are mentioned : (1) a publicity campaign with motivation's main purpose; (2) publicity on police controls and their results, and (3) an appeal to mass media to give information on this subject.

Publicatie aanvragen

2 + 1 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 8546 /83.4 /
Uitgave

's-Gravenhage, Instituut voor Sociaal-Wetenschappelijk en Economisch Onderzoek, 1975, 30 cm., 9 p. + app., tab.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.