Campaigns and Awareness Raising Strategies in Traffic Safety (CAST). Deliverable 1.4: Road user model and persuasion techniques.

Auteur(s)
Ulleberg, P. Vaa, T. (eds.) Ausserer, K. Carstensen, G. Forward, S. Krol, B. Malasek, J. Meng, A. Møller, M. Moan, I.S. Phillips, R. Risser, R. Sardi, G.M. Sedá, E. & Simoes, A.
Jaar
Samenvatting

This report is CAST deliverable D1.4 output as part of Work Package 1. The deliverable aims to answer the following questions; which kinds of road user behaviour should campaigns target, what influences the behaviour we want to change and how can we influence such behaviour? (Author/publisher)

Publicatie aanvragen

11 + 3 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20090702 ST [electronic version only]
Uitgave

[Brussels, European Commission, Directorate-General for Transport and Energy (TREN)], 2009, 155 p., ref.; Contract No. TREN-05-FP6TR-S07.59641-019520-CAST

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.