Consumer shopping behaviour research : implications for traffic and transport issues.

Auteur(s)
Beek, P. van Nijssen, P. & Schölvinck, J.
Jaar
Samenvatting

Consumer shopping behaviour research: implications for traffic and transport issues. This paper focusses on detailed research of consumers’ shopping behaviour. The paper describes some methodological issues. Also we describe the parties involved and the use of this type of research. Finally we discuss the implications for traffic and transport issues. (Author/publisher)

Publicatie aanvragen

4 + 7 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20041851 f3 ST (In: ST 20041851 [electronic version only])
Uitgave

In: Innovatie : van inspiratie naar realisatie ? : 31ste Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk CVS : bundeling van bijdragen aan het colloquium gehouden te Zeist, 24 en 25 november 2004, deel 6, p. 1533-1543

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.