A content analysis of Australian motor vehicle advertising.

Auteur(s)
Sheehan, M. Steinhardt, D. & Schonfeld, C.
Jaar
Samenvatting

Using the content analysis methodology, the project aimed to identify and evaluate any changes in the themes and driving practices depicted in Australian vehicle advertising before and after the introduction of the Federal Chamber of Automotive Industries (FCAI) Voluntary Code of Practice for Advertising for Motor Vehicles in 2002. This study was funded jointly by the ATSB and Queensland Transport. (Author/publisher)

Publicatie aanvragen

5 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
C 40362 [electronic version only] /83 / ITRD E215466
Uitgave

Civic Square, ACT, Australian Transport Safety Bureau ATSB, 2006, 82 p., 82 ref.; Report No. CR 228 - ISSN 1445-4467 / ISBN 0-642-25535-0

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.