Das Automobil in den Massenmedien. Der Einfluss auf die Sicherheitseinstellung.

Auteur(s)
Huguenin, R.D. Bauer.M & Mayerhofer, K.
Jaar
Samenvatting

There is much in life and in the environment with a positive and negative side. With the efforts for accident prevention the positive side is influenced by trying to motivate the people to behave as safe as possible in traffic. On the negative side is the information by the media about the car. Information by the media is mostly only from one side. Not alone for the advertisements to increase the use of the car or to increase vehicle ownership.

Publicatie aanvragen

1 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 24875 /72/83/
Uitgave

Bern Schweizerische Beratungsstelle für Unfallverhütung (BfU, 1985, 206p., fig., tab., ref. BfU-report 8.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.