De beinvloedbaarheid van de vervoerswijzekeuze in Den Haag Een stated preference onderzoek.

Auteur(s)
Meurs, H. Golob, T. Rühl, B & Coffeng, L.
Jaar
Samenvatting

The objective of this paper is to demonstrate a method to study the effects of a variety of policy measures aimed at affecting the modal split in The Hague. These effects are assessed using stated preference techniques. The respondents were presented with alternative journeys through hypothetical attribute changes.

Publicatie aanvragen

10 + 7 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 25375 (In: B 25354) /72/ IRRD 802050
Uitgave

In: Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk 1986; P.473- 497, 2 graph., 8 tab., 11 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.