De gevolgen van de bereikbaarheidsverandering van de binnenstad van Amersfoort.

Auteur(s)
Blom, J.A. & Nijman, G.J.
Jaar
Samenvatting

In autumn 1981 the community of Amersfoort (+ 90.000 inh.) starts a fased plan to redesign a main shopping street in the city center into a pedestrian area. This research deals with the reaction of visitors on the change of the car-accessibility in terms of traffic generation distribution and modal split. The results show that the diminishing car accessibility of the city center practically did not effect the total amount of visits.

Publicatie aanvragen

2 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 20261 (In: B 20229 [electronic version only]) /72/ IRRD 262339
Uitgave

In: Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk 1981 : nieuwe tendensen in de vervoersplanologie : verslag van een bijeenkomst gehouden te Den Haag op 5 en 6 november 1981, p. 627-644, 20 tab., 3 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.