De groei van de mobiliteit: beperken van de afstanden of veranderen van de vervoerswijze.

Auteur(s)
Timmerman, F.
Jaar
Samenvatting

The question is raised whether a policy that aims at a further reduction of home to work mobility growth should try to reduce distances in the first place or to change the modal split. It is supposed that a direct influence on modal choice is more effective, because exogeneous developments will be a cause of further growth of distances.

Publicatie aanvragen

6 + 6 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 20233 (In: B 20229 [electronic version only]) /71/72/ IRRD 262311
Uitgave

In: Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk 1981 : nieuwe tendensen in de vervoersplanologie : verslag van een bijeenkomst gehouden te Den Haag op 5 en 6 november 1981, p. 91-96.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.