De invloed van verschillende mediasets op het sneheidsgedrag van automobilisten.

Auteur(s)
Rooijers, T.
Jaar
Samenvatting

Behaviour oriented messages were placed on roadside posters situated near blind curves.Several other publicity activities were carried out as well, including collective feedback of speeding behaviour, personal mailing and leaflets distributed amongst households. A postal survey did not reveal any changes in the opinions and attitudes of drivers with regard to speed choice.

Publicatie aanvragen

8 + 8 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 27772 /82.2 /83.1 / IRRD 818173
Uitgave

Haren, Rijksuniversiteit Groningen RUG, Verkeerskundig Studiecentrum VSC, 1987, 48 p., 7 ref.; VK 87-15 - ISBN 90-6870-088-6

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.