De invloed van verschillende voorlichtingstechnieken op het snelheidsgedrag van automobilisten : eindrapport.

Auteur(s)
Rooijers, T.
Jaar
Samenvatting

The research on application of publicity campaign strategies aims to get more insight into the effect of methods and techniques of publicity on traffic safety. Preceding phases of the research are published in B 24835 and B 25806. In the third part of the research three small scale field tests are done to study the influence of publicity campaigns in practice. The target was the speed behaviour of car drivers on 80 km /h highways.

Publicatie aanvragen

11 + 2 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 28291 [electronic version only] /83 / IRRD 820574
Uitgave

Haren, Rijksuniversiteit Groningen RUG, Verkeerskundig Studiecentrum VSC, 1988, 24 p., 11 ref.; VK 88-09 - ISBN 90-6807-103-3

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.