Demand segmentation in Latin America for a multilane free flow tolling system : a case of a marketing plan development for an urban highway in Santiago de Chile.

Auteur(s)
Atares, G.
Jaar
Samenvatting

This paper presents the experiences of Santiago de Chile in preparing the Marketing Plan for a broad Multilane Free Flow implementation. The paper describes generalities about the project and the background of the consultancy work. The challenge of targeting frequent and non-frequent segments of users is analyzed. Finally, the paper explained the recommended solution, combining tag-based, prepaid card and video tolling as ETC products.

Publicatie aanvragen

5 + 10 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
C 31444 (In: C 31321 CD-ROM) /72 / ITRD E823873
Uitgave

In: ITS - enriching our lives : proceedings of the 9th World Congress on Intelligent Transportation Systems ITS, Chicago, Illinois, October 14-17, 2002, 8 p.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.