Die Gründe für das Überfahren des Mittelstreifens auf Bundesautobahnen.

Auteur(s)
Schneider, W.
Jaar
Samenvatting

Probleemstelling : Oorzaken van middenbermdoorkruisingen. Uitgangspunt : Middenberm ongevallen statistieken. Methode : Moet significent zijn, mag niet op toeval berusten-Nul hypothese theorie controle door Chi-kwadraat test. Uitkomsten : Verkregen uit onderzoek van voorhanden zijnde gegevens. Naar: dag, tijd, soort voertuig, aantal pers. etc. afzonderlijke ongevalstypen: Middenbermongevallen is relatie tot een aantal factoren, zoals te snel rijden, te kleine afstand, verblinding, ontoerijkende reaktie tijd, bij keren bij invoegen etc.

Publicatie aanvragen

10 + 5 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
37
Uitgave

Forschungsgemeinschaft "Der Mensch im Verkehr" Köln- Udo Undeutsch 1964.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.