Duurzame mobiliteit in het landelijk gebied : kans of illusie?

Auteur(s)
Scheper, W. Coffeng, R. & Everaars, J.
Jaar
Samenvatting

Developments in the rural area influences the number of trips and therefore also the environment and safety. Less supermarkets and schools, up scaling of the agriculture and increasing recreational use are developments that lead to other trips and a different use of the infrastructure. These developments need an active role of the traffic-engineer, aimed for the control of mobility in stead of trying tot decrease mobility. Traffic should be lead to the routes en places preferable on to safety and environment. (Author/publisher)

Publicatie aanvragen

7 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20051732 b16 ST (In: ST 20051732 [electronic version only])
Uitgave

In: Duurzame mobiliteit : hot or not ? : 32ste Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk CVS : bundeling van bijdragen aan het colloquium gehouden te Antwerpen, 24 en 25 november 2005, deel 2, p. 601-619, 17 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.