Een decompositiemodel van stedelijk vervoer.

Auteur(s)
Vidakovic, V.
Jaar
Samenvatting

In the public transport within the city, the stopping time makes a considerable part of the total travel time. Thereby, the travel speed remains too low and for many unacceptable. For a radical improvement, an unorthodox approach looks appropriate; breaking up the transport lines in many direct connections, without intermediate stations. In this decomposition model, bus lines are considered primarily, while partial breaking up of tram connections is possible also.

Publicatie aanvragen

1 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 29354 (In: B 29301 [electronic version only]) /72 / IRRD 825755
Uitgave

In: Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk 1989, Deel II: Overige bijdragen, p. 901-911, 1 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.