Effecten van BREV-projecten.

Auteur(s)
Giesselbach, W.
Jaar
Samenvatting

Since 1977 the national government of the netherlands has financed experiments in residential areas, known as brev-projects. Many of these experiments in the infrastructure have now been completed. The main purpose was to obtain knowledge about infrastructural measures aimed at increasing traffic safety. In this paper attention is paid to three categories: namely roads having a living or social function, residential areas with speed limit of 30 km per hour and highways with a 50 km per hour speed limit.

Publicatie aanvragen

2 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 24364 (In: B 24358) [electronic version only] /21 /72 /82 / IRRD 285920
Uitgave

In: Verkeerstechnische Leergang ANWB 1984, p. 63-73, 11 fig. geaph. 1 tab.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.