Effecten van de aanschaf van een auto op het activiteitenpatroon van huishoudens.

Auteur(s)
Onnen, M.E.K. & Knippenberg, C.W.F. van
Jaar
Samenvatting

In order to gain more insight in the factors associated with car ownership a survey is carried out among households that had recently purchased a car, without trading in an old car. The study was carried out in two stages. At first the most important motives for the purchase of the car were determined. In the second stage the effect of the purchase of the car on the activity pattern of the household was studied.

Publicatie aanvragen

1 + 2 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 27146 [electronic version only] /72 / IRRD 816352
Uitgave

Haren, Rijksuniversiteit Groningen RUG, Verkeerskundig Studiecentrum VSC, 1987, 42 p., 11 ref.; VK 87-13

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.