Einführung in den motorisierten Strassenverkehr (EMS). Dritter Teilbericht: Ziele, Methoden und Integrierbarkeit der Verkehrserziehung im schulischen Bereich.

Auteur(s)
Daur, H. & Walter, K.
Jaar
Samenvatting

A review is made of driver education on schools in different countries. An evaluation is made of this material to see in how far this is relevant for the traffic education of adolescents from 14-18 years. The aim, the experience and the effects of such educations are analyzed and are applied for West German circumstances.

Publicatie aanvragen

1 + 1 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 12796 /83.5/ IRRD 307825
Uitgave

Köln, Bundesanstalt für Strassenwesen BASt, 1977, 67 p., tab., ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.