Enkele criteria voor de keuze van ritmotieven bij stedelijke vervoersmodellen.

Auteur(s)
Cappellen van Walsum, J.J. van
Jaar
Samenvatting

In this paper the trip purposes are tested by a number of criteria and it is considered in what measure joining of trip purposes leads to inaccurate results in the models. The criteria are: urban functions, long/short term parking, explanation from socio- economical data, distribution, trip resistance/trip length/accessibility, car availability, modal split, direction factors, peak hour percentages etc.

Publicatie aanvragen

6 + 6 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 12363 (In: B 12355 [electronic version only]) /71/72/ IRRD 229710
Uitgave

In: Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk CVS 1977 : veranderingen in en om vervoersplanologisch onderzoek : verslag van een bijeenkomst gehouden te Den Haag op 17 en 18 februari 1977, p. 223-260, 5 fig., 5 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.