Evaluatieonderzoek VVN-campagne alcohol in het verkeer. Voormeting.

Auteur(s)
Bruin, R.A. de.
Jaar
Samenvatting

Within the framework of the Dutch road safety policy plans from 1986 to 1991 every year a publicity campaign will be held . The purpose of these campaigns is to fight driving under influence. The evaluation of the campaigns is the subject of this research. The results show that the reported and the observed rates of driving under influence are huge. In addition to usual places like bars and discotheques also canteens near sporting grounds have been found to show considerable DUI-rates.

Publicatie aanvragen

2 + 14 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 26395 [electronic version only] /83 / IRRD 811136
Uitgave

Haren, Rijksuniversiteit Groningen (RUG, Verkeerskundig Studiecentrum (VSC), 1987, 40 p. + app., 6 fig., 11 tab., 20 ref.; VK-87-07

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.