Expertsystemen en computers in de verkeersopvoeding in het voortgezet onderwijs.

Auteur(s)
Wierda, M. & Aasman, J.
Jaar
Samenvatting

The role of computers in primary and secondary school is increasing. Traffic education can, just as others, reach large numbers of pupils individually by using dedicated software. New courseware has to and will be made, the currently presented program"Fietsplan" can be considered as one of them. Its purpose is to increase both the declarative and procedural traffic knowledge of pupils of 12 to 15 years old. Educational goals and their premises are discussed respectively.

Publicatie aanvragen

10 + 2 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 29084 [electronic version only] /83 / IRRD 824450
Uitgave

Haren, Rijksuniversiteit Groningen RUG, Verkeerskundig Studiecentrum VSC, 1988, 41 p., 31 ref.; VK 88-24

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.