‘Fietsverlichting’ (N37) : eindrapportage campagne-effectonderzoek. Onderzoek ten behoeve van het ministerie van Infrastructuur en Milieu.

Auteur(s)
Zijderveld, S. van
Jaar
Samenvatting

Dit is de eindrapportage van het campagne-effectonderzoek naar de campagne ‘Fietsverlichting’. Dit onderzoek is in opdracht van het ministerie van Infrastructuur en Milieu uitgevoerd door TNS NIPO onder begeleiding van de Dienst Publiek en Communicatie. Voor het onderzoek is gebruik gemaakt van het campagne-effectonderzoek voor campagnes met zendtijd van de Rijksoverheid. Het bereik, de waardering en de boodschapoverdracht (als voorwaarden voor het realiseren van campagne-effecten) worden gemeten aan het einde van de looptijd van de campagne. De campagne-effecten worden gemeten door vergelijking van de situatie voorafgaand aan de campagne met de situatie na afloop van de campagne. Voor meer gedetailleerde informatie over de achtergronden van het campagne-effectonderzoek campagnes met zendtijd van de Rijksoverheid, de benchmarks en het achterliggende communicatiemodel verwijzen wij u naar de bijlagen van dit onderzoeksrapport. (Author/publisher)

Publicatie aanvragen

17 + 2 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20140091 ST [electronic version only]
Uitgave

Amsterdam, TNS NIPO, 2013, 77 p.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.