Gedragsveranderingen bij bedrijven als gevolg van reistijdvertragingen op het wegennet. Deel I

het goederenvervoer. Een onderzoek in opdracht van het Directoraat-Generaal Rijkswaterstaat, Dienst Verkeerskunde DVK, Afdeling Landelijke Verkeersprognoses en Beleidsanalyse VXM.
Auteur(s)
Korver, W. & Mulders, G. Pauwels, H.A.M. (projectleider)
Jaar
Samenvatting

The results are presented of a case study, with several companies, on the negative effect of congestion in the road network upon the distribution of goods. The background to the study is the question of: a) whether it is a necessity for infrastructural measures in particular aimed at freight transport; and b) If the need for this does indeed exist, to determine which segment of the freight transport needs such measures most. To answer this question the market has been subdivided, according to logistic aspects, average trip length, pricing and transport characteristics (distribution versus point to point transport).

Publicatie aanvragen

1 + 11 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
C 250 [electronic version only] /72.2 / IRRD 847979
Uitgave

Delft, Nederlandse Organisatie voor Toegepast-Natuurwetenschappelijk Onderzoek TNO, Instituut voor Ruimtelijke Organisatie INRO TNO, 1991, Sector Verkeer en Vervoer, 45 p., 10 ref.; TNO-Beleidsstudies ; Rapport INRO-VVG 1991-11

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.