Guided rapid transit.

Auteur(s)
Klop, N. & Fijn van Draat, J.A.
Jaar
Samenvatting

The aim of this study is to evaluate the marketing value of the possibilities of technological innovations in the bus industry. The target group comes from a very comfortable vehicle, the car, and will judge the public transport by those elements, which can be called perceptual qualities. Public transport should be as comfortable as car driving. By choosing a modular system a transport mode can be developed that consists of more modules, dependent on the required capacity. This system is called Guided Rapid Transit by the authors.

Publicatie aanvragen

7 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
C 2370 (In: C 2350) /72 / IRRD 862212
Uitgave

In: Openbaar Vervoer Colloquium 1993 : voorspellen, meten en technologie: zijn er raakvlakken ? : bundeling van bijdragen van het colloquium gehouden te Utrecht op 18 juni 1993, colloquiumbijdragen, p. 207-218, 14 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.