"Hallo jongen, met je moeder" : campagne ‘Afleiding in het Verkeer & Rij Voorbereid (L41), eindrapportage campagne-effectonderzoek. Ten behoeve van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat.

Auteur(s)
Ministerie van Algemene Zaken, Dienst Publiek en Communicatie GfK Daphne & Intomart
Jaar
Samenvatting

Dit is de eindrapportage van het campagne-effectonderzoek naar de campagne ‘Afleiding in het Verkeer & Rij Voorbereid’. De opdrachtgever van het onderzoek is het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Het onderzoek is uitgevoerd door de Dienst Publiek en Communicatie in samenwerking met GfK Daphne en Intomart. (Author/publisher).

Publicatie aanvragen

18 + 2 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20122376 ST [electronic version only]
Uitgave

's-Gravenhage, Ministerie van Algemene Zaken, Rijksvoorlichtingsdienst, 2010, 57 p.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.