Hoe achterhaalt NS reizigers de effecten van reclame ?

Auteur(s)
Karenbeld, H.C.
Jaar
Samenvatting

The Netherlands Railways (NS) uses advertising to influence the behaviour of travellers. This paper describes the following: how the NS try to find out the effects of their advertising; how the NS measure at this moment and will measure in the future, and the difficulties when measuring and analysing effects. In the future there is a wish for integrated research, in which the influence of product performance and free publicity are also included. (A)

Publicatie aanvragen

1 + 2 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
C 11831 (In: C 11787 [electronic version only]) /10 /72 / IRRD 493636
Uitgave

In: Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk CVS 1997 : sprong in het duister ? : lange termijn ontwikkelingen in het vervoersplanologisch onderzoek : bundeling van bijdragen aan het colloquium gehouden te Amsterdam op 27 en 28 november 1997, deel 2, p. 769-782

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.