Hoe dynamisch zijn autosnelweg knooppunten?

Auteur(s)
Westland, D.
Jaar
Samenvatting

With the introduction of telematics in road traffic, see e.g. the EC's DRIVE- program, the design of freeway interchanges has to be adapted. Especially one lane ramps and cloverleaf weaving ramps will become bottlenecks when much route- changing will be generated by telematics. Possible solutions are mentioned; a study for their economical and technical feasibility is recommended.

Publicatie aanvragen

7 + 12 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 31537 (In: B 31501 [electronic version only]) /21 /72 / IRRD 840343
Uitgave

In: Verkeerskundige Werkdagen, Ede, 29-30 mei 1991, Deel II, p. 427-435, 11 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.