Informatie en consumptiegedrag in het licht van het milieuvraagstuk

verslag van een vooronderzoek, gehouden door de werkgroep "consumptiegedrag" in het 2e semester van het studiejaar 1972-1973. Intern rapport van het Baschwitz Instituut van de Universiteit van Amsterdam.
Auteur(s)
Boerdam, J. Bontenbal, R. Claessen, H. … [et al.]
Jaar
Samenvatting

The information and influencing of articles (in particular on the selling of cars) is studied. This is done on two ways. At first emphasis is laid on the consumption and the benefit of the car. At second emphasis is laid on the improvement of consciousness in the environment. By this study it is tried to give a better forecast of the decrease of the first aim and an increase of the latter.

Publicatie aanvragen

4 + 5 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 7435 /96/
Uitgave

Amsterdam, Universiteit van Amsterdam, Baschwitz Instituut, 1973, 34 p., tab.; Intern rapport

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.