Kunnen OV-enquêtes effectiever ? : OV-ambassadeur : meten + weten = verbeteren.

Auteur(s)
Kesteren, G. van
Jaar
Samenvatting

Bijna elke OV-reiziger heeft er wel eens een ingevuld : een vragenlijst over de kwaliteit van het openbaar vervoer. Ze zijn er in alle soorten en maten. Maar wat schiet je er mee op? Een klantonderzoek schept verwachtingen. Wordt het openbaar vervoer er beter door? En waarom zijn er zoveel verschillende enquêtes? Die vragen stonden in september centraal op het colloquium ‘Oog voor de reiziger’ van Railforum, NS, DTV Consultants en KpVV. Negentig professionals op het gebied van kwaliteitsmetingen bespraken 28 bijdragen die zij zelf hadden geschreven. Met op de achtergrond de gedachte dat er misschien ruimte is voor uniformering. In dit bericht een dwarsdoorsnede van de bijeenkomst en de bijdragen. (Author/publisher)

Publicatie

Bibliotheeknummer
20091584 ST [electronic version only]
Uitgave

Rotterdam, Kennisplatform Verkeer en Vervoer (KpVV), 2009, 2 p.; KpVV Bericht, informatiebulletin over actuele verkeers- en vervoerontwikkelingen ; Nummer 86

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.