Mobiliteitsmanagement in de praktijk : marketing van beleid.

Auteur(s)
Voerman, J. & Veggel, P. van
Jaar
Samenvatting

De kunst van mobiliteitsmanagement is het aanbrengen van evenwicht tussen enerzijds de beleidsdoelen van de overheid en anderzijds de wensen van de klant. Door samenhang te organiseren en de reiziger echt centraal te stellen, krijgt de reiziger vervoerproducten aangeboden die aansluiten op zijn behoeften. Bij het aan de man brengen van deze mobiliteitsproducten moet gebruik worden gemaakt van marketinginstrumenten als informatie, prijs, promotie en organisatie. Op deze manier kan mobiliteitsmanagement een effectief instrument voor verkeers- en vervoersbeleid zijn. (Author/publisher)

Publicatie aanvragen

8 + 7 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20051732 d9 ST (In: ST 20051732 [electronic version only])
Uitgave

In: Duurzame mobiliteit : hot or not ? : 32ste Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk CVS : bundeling van bijdragen aan het colloquium gehouden te Antwerpen, 24 en 25 november 2005, deel 4, p. 1109-1116

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.