Mobiliteitsmanagement : van vraagbeïnvloeding naar mobiliteitsmanagement : een aanzet tot uitwerking en toepassing.

Auteur(s)
Kramer, H. Storm, M. & Swart, B.
Jaar
Samenvatting

Mobility management is also known as demand-influencing measures. Mobility management is characterised by a synchronical push of a dynamic profile of measures. In this way, mobility management contributes to solving problems concerning accessibility, quality of life and environment, and safety. The profile consists of a large scale of complementary measures to selectively influence mobility, and to support several parties to work together. The authors designed a structure consisting of several steps in order to get a balanced profile of measures. Departure point is the segmentation of demand on mobility. (A)

Publicatie aanvragen

8 + 2 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
C 19195 (In: C 19126 c [electronic version only]) /72 /10 / ITRD E206381
Uitgave

In: Wie betaalt bepaalt! : 27ste Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk CVS 2000 : bundeling van bijdragen aan het colloquium gehouden te Amsterdam, 30 november en 1 december 2000, deel 3, p. 1215-1233, 11 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.