Resultaten van het doorrekenen van verschillende auto-prognoses in de "Strategische Studie Randstad".

Auteur(s)
Immers, L.H. & Jong, M.A. de.
Jaar
Samenvatting

This paper deals with the results of a number of traffic forecasts for the year 2010, using different car ownership figures. The consequences of these different developments in car ownership are quantified in terms of peak hour traffic performance and mode choice. The results of the calculations show-that an increase in car ownership above all influences mode choice and to a far less extend car kilometre age.

Publicatie aanvragen

19 + 1 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 26360 (In: B 26351 [electronic version only]) /72 / IRRD 811101
Uitgave

In: Colloquium Vervoersplanologisch Speurwerk 1987, p. 157-174, 1 fig., 10 tab., 7 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.