SARTRE-3 Social Attitudes to Road Traffic Risk in Europe : onderzoeksverantwoording.

Auteur(s)
Abrahamse, N.
Jaar
Samenvatting

The target group of SARTRE 3 (Social Attitudes to Road Traffic Risk in Europe) was the same as in previous measurements: the Dutch car driver. The criteria for participating in this questionnaire study are: ownership of a car driving licence; and in the last 12 months one should have driven at least 100 kilometres as a car driver. In November and December 2002, 1009 face-to-face home interviews were conducted among the respondents, based on a "quota sample". The four hard criteria for which testing was done are: gender, age group, region, and occupation.

Publicatie aanvragen

3 + 1 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
C 25131 [electronic version only]
Uitgave

Amsterdam, Nederlands Instituut voor de Publieke Opinie en het marktonderzoek NIPO, 2003, 69 p.; B-1719

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.