Slim mobiel in München : het succes van persoonlijke marketing.

Auteur(s)
Metz, F.
Jaar
Samenvatting

Vorig jaar heeft de gemeente München besloten om elk jaar één miljoen euro te investeren in mobiliteitsmanagement. Het grootste succes is de persoonlijke benadering van nieuwe bewoners. Die leidt tot 3,3 procent minder autoritten en 7,6 procent meer OV-gebruik. De extra verplaatsingen leiden tot een inkomstenstijging voor het vervoerbedrijf MVG en er is een beduidende reductie van CO2-uitstoot. Dit bericht gaat over dat succes en de oorzaken. (Author/publisher)

Publicatie

Bibliotheeknummer
20071950 ST [electronic version only]
Uitgave

Rotterdam, Kennisplatform Verkeer en Vervoer (KpVV), 2007, 2 p.; KpVV Bericht, informatiebulletin over actuele verkeers- en vervoerontwikkelingen ; Nummer 46

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.