Strategie nulbranding. In opdracht van Regionaal Orgaan Verkeersveiligheid Limburg (ROVL).

Auteur(s)
Vermeulen/Brand Design
Jaar
Samenvatting

ROVL streeft naar een verkeerssysteem waarin geen verkeersslachtoffers meer vallen. De ambitie van het ROVL is dan ook: ‘nul verkeersslachtoffers per jaar’. Zij wil deze ambitie, genaamd “De Nuloptie”, bereiken door permanente verkeerseducatie, een begrijpelijke infrastructuur, handhaving, en technologische vernieuwingen. Dit alles in nauwe samenwerking met allerlei partijen. Daarnaast wil het ROVL haar ambitie breed uitdragen, door een bewustwording-campagne te starten. (Author/publisher)

Publicatie aanvragen

4 + 4 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
20131509 ST [electronic version only]
Uitgave

Heerlen, Vermeulen/Brand Design, 2010, 22 p.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.