Tien jaar marketing van ov : resultaten en uitdagingen.

Auteur(s)
Sloot, M.
Jaar
Samenvatting

De Wet personenvervoer 2000 introduceerde marktwerking in het stads- en streekvervoer. Het afgelopen decennium heeft de reiziger een centrale plek gekregen, concessieverleners hebben hun eisen (rond kwaliteit, milieu, veiligheid) aangescherpt, hogere reizigersopbrengsten en kostendekking spelen in elke discussie een prominente rol en de prestaties van de vervoerbedrijven worden kritisch gevolgd. De marktwerking heeft ook gevolgen gehad voor de marketingmix (de 5 P’s). Tijd om de balans op te maken: resultaten en nieuwe uitdagingen. (Author/publisher)

Publicatie

Bibliotheeknummer
20140359 ST [electronic version only]
Uitgave

Ede, Kennisplatform Verkeer en Vervoer (KpVV), 2014, 2 p.; KpVV Bericht, informatiebulletin over actuele verkeers- en vervoerontwikkelingen ; Nummer 135

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.