Toegang tot een leefbare stad met stedelijke distributie en milieuzones.

Auteur(s)
Haan, J. de
Jaar
Samenvatting

Veel steden streven met selectieve toegang en venstertijden naar een autoluwe binnenstad. Inmiddels zijn de eerste milieuzones van kracht. Hiermee verbetert de leefbaarheid en wordt de toegang tot de stad beperkt tot schone voertuigen. In Utrecht verliep de introductie gesmeerd. In de Brabantse steden Tilburg, Breda en Eindhoven ging het minder vlekkeloos: vervoerders waren ontevreden. Wat maakt het verschil? Daarover gaat dit bericht. (Author/publisher)

Publicatie

Bibliotheeknummer
20071951 ST [electronic version only]
Uitgave

Rotterdam, Kennisplatform Verkeer en Vervoer (KpVV), 2007, 2 p.; KpVV Bericht, informatiebulletin over actuele verkeers- en vervoerontwikkelingen ; Nummer 47

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.