Utilisation d'une console de visualisation quadrichrome en mode conversationnel pour l'étude de la régulation d' un réseau ferre urbain.

Auteur(s)
Quonten, R.
Jaar
Samenvatting

General evolution of urban rapid transit is leading to a reduced heading between trains in order to increase the transport capacity during peak hours. Any traffic disturbance becomes rapidly more and more important and it is difficult to maintain the theoretical maximum capacity. A conversational made system, consisting of a 4 colour graphic display connected with a computer enables consultant engineers to simulate traffic. The displays and the system are described.

Publicatie aanvragen

18 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 7631 (In: B 5309) /72.6/
Uitgave

In: Proceedings of the Second IFAC/-IFIP/IFORS Symposium on Traffic Control and Transportation Systems, North-Holland, Amsterdam, Netherlands, 1974, p. 519-527, 2 fig.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.