Van globaal verkeersstructuurplan naar 30 km/uur-gebieden : structuur- en inrichtingsplan voor de gemeente Voorschoten. Afstudeerverslag Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer NHTV, Breda.

Auteur(s)
Vermaas, A.E.
Jaar
Samenvatting

The so-called `sustainable safety' policy of the Dutch government is meant to create an optimal traffic structure. Directives for this policy are the principles of safety: functional use, homogeneous use, and predictable use. These principles of safety lead to a threefold of the main functions of: 1) residence; 2) opening up; and 3) traffic flow. For these different functions the requirements have been formulated. The measurements necessary to support these functions have been described so that traffic will follow the most optimal structure. To make sure these measurements will work, a public support is necessary. This report describes a way to increase this public support.

Publicatie aanvragen

15 + 4 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
C 7396 /21 /73 /82 /
Uitgave

Voorschoten, gemeente Voorschoten / Breda, Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer NHTV, 1996, 45 + 26 p., 17 ref.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.