Verkeerseducatie bij cerebraal beschadigde patienten : projectverslag - scriptie - stageverslag.

Auteur(s)
Kern, G.H.J. & Engels, M.J.
Jaar
Samenvatting

Problems regarding traffic education for cerebral-injured patients are discussed.Part I describes the traffic training for patients with cerebral injury.The training has the aim to prepare the patient for an independent participation in traffic.Part II discussed the consequences of brain damages as far as they influence traffic behaviour.Complaints can be related to memory, stress, fatique, concentration.Part III presents some theoritical aspects for the development in phases of a traffic education programme.

Publicatie aanvragen

1 + 5 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 22139 /83.5/ IRRD 269905
Uitgave

Haren, Rijksuniversiteit Groningen RUG, Verkeerskundig Studiecentrum VSC, 1981, 152 p., fig., graph., tab., ref.; WR-81-01

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.