Verkeerseducatie in het basisonderwijs : Haags verkeersonderwijs project. Deel I: Uitgangspunten.

Auteur(s)
Hoenen, J.A.
Jaar
Samenvatting

Traffic education on schools must not be limited to the classrooms, certainly while changes in traffic behaviour are wanted. For these purpose the education of the young children in real traffic situations is better. The education in the classrooms should also be supported by audio-visual media, which simulate the reality as much as possible. Printed publicity is only successful when fitted in the didactic process, in which the other media are also used.

Publicatie aanvragen

1 + 0 =
Los deze eenvoudige rekenoefening op en voer het resultaat in. Bijvoorbeeld: voor 1+3, voer 4 in.

Publicatie

Bibliotheeknummer
B 16203 /83/ IRRD 247033
Uitgave

's-Gravenhage, Onderwijscommissie voor Veilig Verkeer/ Haags Verkeersonderwijs Project, 1979, 77 p., tab.

Onze collectie

Deze publicatie behoort tot de overige publicaties die we naast de SWOV-publicaties in onze collectie hebben.